23 Haziran 2026 Salı
SON DAKİKA

52 ORDU ÜÇ İSME İMZA ATTIRDI

Yayınlama: 23.06.2026 15:19 Güncellendi: 23.06.2026 16:00 3 okuma
52 ORDU ÜÇ İSME İMZA ATTIRDI

 

52 Orduspor FK, yeni sezon öncesi transfer çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Mor-beyazlı ekip, dış transferde iki önemli stoperi kadrosuna katarak savunma hattını güçlendirdi. Geçtiğimiz sezon Batman Petrolspor forması giyen Ahmet Kesim ile Kahramanmaraş İstiklalspor’da başarılı bir sezon geçiren Burak Kavlak, 52 Orduspor’un yeni transferleri oldu.

ŞAMPİYON STOPER ORDU’DA

TFF 2. Lig’de şampiyonluk hedefleyen 52 Orduspor, savunmasına tecrübeli bir ismi dahil etti. Geçtiğimiz sezon Batman Petrolspor’un şampiyon kadrosunda yer alan 36 yaşındaki Ahmet Kesim, mor-beyazlı formayı giyecek.

Deneyimli savunmacı, 2025-2026 sezonunda Batman Petrolspor formasıyla 30 karşılaşmada görev alırken 2 gol kaydetti. Kariyerinde birçok başarıya imza atan Kesim, geçtiğimiz sezon yaşadığı şampiyonlukla birlikte toplamda 7. şampiyonluğunu elde etti.

BURAK KAVLAK’TAN HEM SAVUNMA HEM GOL KATKISI

52 Orduspor’un savunmaya yaptığı bir diğer takviye ise Burak Kavlak oldu. Son olarak Kahramanmaraş İstiklalspor’da forma giyen 29 yaşındaki stoper, geçtiğimiz sezon 30 maçta görev aldı ve 4 gol kaydetti.

Hava toplarındaki etkinliği ve mücadeleci yapısıyla dikkat çeken Kavlak, savunmadaki başarısının yanı sıra hücumda da takımına katkı sağlayan isimlerden biri olarak öne çıktı.

İSMAİL GÜNER İLE YOLA DEVAM

Öte yandan 52 Orduspor, iç transferde de önemli bir hamle yaptı. Geçtiğimiz sezon Karşıyaka’dan transfer edilen İsmail Güner ile yeniden anlaşma sağlandı.

2000 doğumlu savunma oyuncusu, geçtiğimiz sezon mor-beyazlı forma altında 24 karşılaşmada görev aldı. Attığı 3 golle özellikle Play-Off sürecinde takımına önemli katkı veren Güner, yeni sezonda da 52 Orduspor’un başarısı için mücadele edecek.

HEDEF ŞAMPİYONLUK

Yeni sezonda Nesine 2. Lig’de mücadele edecek olan 52 Orduspor FK, yaptığı transferlerle şampiyonluk hedefini ortaya koymaya devam ediyor. Savunmaya yapılan Ahmet Kesim ve Burak Kavlak takviyeleri ile İsmail Güner’in takımda tutulması, mor-beyazlı ekibin güçlü bir kadro oluşturma yolundaki kararlılığını gözler önüne serdi.