23 Haziran 2026 Salı
SON DAKİKA

KAMP SANDALYESİNDE UYUŞTURUCU ÇIKTI

Yayınlama: 23.06.2026 14:40 Güncellendi: 23.06.2026 15:45 7 okuma
KAMP SANDALYESİNDE UYUŞTURUCU ÇIKTI

Ordu İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerinin uyuşturucuyla mücadele kapsamında yürüttüğü çalışmalar sonucunda, büyük miktarda metamfetamin ele geçirilirken 3 şüpheli tutuklandı.

ŞÜPHELİ ARAÇ DURDURULDU

Narkotik ekipleri tarafından 21 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilen denetimlerde, şüphe üzerine bir araç durduruldu. Araçta bulunan K.Ş., M.K. ve Ö.K. isimli üç kişi ekipler tarafından gözaltına alındı.

UYUŞTURUCU KAMP SANDALYELERİNDE SAKLANMIŞ

Araçta yapılan detaylı aramada, kamp sandalyelerinin metal bölümlerine özel olarak gizlenmiş uyuşturucu madde bulundu. Ekiplerin titiz çalışması sonucunda toplam 1 kilo 50 gram metamfetamin ele geçirildi.

Uyuşturucunun profesyonel şekilde saklanmış olması dikkat çekerken, narkotik ekiplerinin dikkatli araması sayesinde maddeye el konuldu.

3 ŞÜPHELİ TUTUKLANDI

Ele geçirilen uyuşturucu maddeyle ilgili olarak K.Ş., M.K. ve Ö.K. hakkında “Uyuşturucu veya Uyarıcı Madde Ticareti Yapma” suçundan adli işlem başlatıldı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen üç şüpheli, çıkarıldıkları mahkeme tarafından tutuklanarak cezaevine gönderildi.

MÜCADELE KARARLILIKLA SÜRÜYOR

Ordu İl Emniyet Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, uyuşturucu madde ticareti yapan kişi ve organizasyonlara karşı mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceği vurgulanarak, toplumun huzur ve güvenliğini tehdit eden suç unsurlarına göz açtırılmayacağı belirtildi.

Yetkililer, narkotik suçlarla mücadelenin tüm birimlerin koordinasyonuyla aralıksız devam edeceğini ifade etti.