HABER ARAMA
Ordu Nöbetçi Eczaneleri
HABER ARŞİVİ
Lütfen Bir Tarih Seçiniz
ANKET
Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?
  • Gayet Güzel
  • Kullanışlı
  • Beğenmedim
SON DAKİKA HABERLER
Akıllı Ev Sistemleri Ukrayna Nakliyat Belarus Nakliye Moldova Nakliyat Gürcistan Nakliyat

Şafak DELİÇAKAR

Şafak DELİÇAKAR

ADAYMISIN DEĞİLMİSİN?, ADAYIN VAR MI?

14 Ocak 2022 Cuma Saat: 09:33

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, yine yaptı yapacağını. Alem adam Vallahi. Cumhurbaşkanlığı adaylığı konusunda Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a bir şart koşmuş. Gülmekten yerlere yattım inanın. “Seçim tarihi belli olsun biz adayımızı belirleyeceğiz” demiş. Yahu seçim tarihi belli değil mi?

Haziran 2023’de seçim yapılmayacak mı? Eeee daha ne duruyorsun Sayın Kılıçdar oğlu, elini kolunu tutan veya bağlayan mı var? Aday mısın değil misin? Adayın var mı yok mu? Yani seçim tarihi belirlensin demekle erken seçimi mi kastediyorsun? Erken seçim bekliyorsan Vallahi avucunu yalarsın gibime geliyor.

Dün, Zonguldak’ta Kılıçdaroğlu’na gazeteciler adaylık konusunu sormuşlar. Kılıçdaroğlu’da, "Erdoğan, seçim tarihini belirlesin, biz adayımızı belirleyeceğiz. Hem seçim tarihini belirlemiyor hem 'adayınız kim?' diyor. Adayımızı açıklamamız için 'Ben erken seçimi getiriyorum, sandığı getiriyorum, bay Kemal gel oy kullan' demesini bekliyorum. Söylemiyor" demiş.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, sana kaç defa söyledi ya, Sayın Kılıçdaroğlu söylemedi mi?, “Bay Kemal, seçim 2023’ün Haziran ayında yapılacak. Aday mısın değil misin? Adayın var mı yok mu? Çık seçmenine ve kamuoyuna açıkla” demedi mi? Tarih belli, gün belli, saat belli. Sen hala hem CHP’lilerin hem de Millet İttifakındakilerin aklıyla alay ediyorsun.

Ha şunu anlarım! Elbette bir adayımız olacak desen Eyvallah. Henüz çok erken bu konuda ki hassasiyetimiz sürüyor. Titiz bir çalışma sonucu adayımızı ilan edeceğiz desen yine Eyvallah derim. Erken seçim bahanesiyle suni gündemlere devam edersen, hevesin kursağında kalır bilesin.

Kaş yapayım derken sen yine göz çıkarırsan, Vallaha bu kez seni hiçbir CHP’li affetmez. Bak bu kez de ben sana hem soruyor hem de hatırlatıyorum. Sayın Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanlığı seçimleri 2023’ün Haziran’ın da yapılacak. Eşittin değil mi? Şimdi aday mısın? Değil misin? Adayın var mı? Yok mu? Be güzel kardeşim.


Yazı Yorumları ( 0 Adet)

Adınız
E-mail Adresiniz
Güvenlik Kodu Lütfen Resimdeki kodu yazınız
Bu Yazıya Yorum Yapılmamış.
İlk Yorumu Siz Yapmak İster misiniz?
 

Ordu Yeni Haber Gazetesi Tavsiye Formu

Bu Yazıyı Arkadaşınıza Önerin
İsminiz :
Email Adresiniz :
Arkadaşınızın İsmi :
Arkadaşınızın E-Mail Adresi :
Varsa Mesajınız
Güvenlik Kodu Lütfen Resimdeki kodu yazınız

Yazarın Diğer Yazıları